Vine a la trobada de les professionals de l’APdC amb la nova direcció del Graner
19/11/2021
Serà un espai de trobada entre diversos membres de la junta directiva de l’APdC i les seves professionals per poder compartir reflexions i inquietuds sobre el sector i sobre l’associació
Podrem conèixer la nova coordinadora del Graner, Sonia Fernández Lage, i l’actual artista associada, Núria Guiu
El proper dimecres 24 de novembre a les 17h us esperem a la trobada entre la nova direcció del Graner i les professionals associades a l’APdC. Una bona oportunitat perquè membres de la junta i sòcies puguin compartir reflexions i inquietuds sobre el sector i sobre l’associació.
Des de la Junta creiem important poder escoltar de primera mà la nova coordinadora del Graner, Sonia Fernández Lage, i les idees que té per treballar amb la comunitat artística, el desenvolupament de la dansa i la recerca coreogràfica.
A més, també podrem parlar amb l’artista associada del Graner, Núria Guiu, que actualment està acabant el seu segon any de ‘residència’ (2020 i 2021).
Amb aquesta iniciativa volem facilitar un espai de trobada entre els membres de la junta directiva de l’APdC i les seves professionals. Durant la situació de crisi sanitària ha estat molt difícil engegar iniciatives d’aquest caire, però pensem que ara és el moment de crear aquests entorns on puguem trobar-nos i posar en comú els suggeriments i idees que tenim totes respecte l’associació que ens representa.
On?
Graner (C/Jane Addams 14-16. 08038. Barcelona)
Quan?
Dimecres 24 de novembre a les 17h
Programa
De 17h a 17.30h. Xerrada amb Sonia Fernández Lage, coordinadora del Graner.
De 17.30h a 18h. Xerrada amb Núria Guiu, actual artista resident del Graner.
De 18h a 19h. Trobada entre sòcies de l’APdC (berenar amb cafè, te i pastes)