Taula de debat sobre les línies estratègiques per al futur del Graner, centre de creació
03/03/2015
L’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, juntament amb l’Associació de Companyies Professionals de Dansa, el Mercat de les Flors, La Caldera i un grup de creadors independent, forma part de la taula de debat “Agenda 16/20” que té per objectiu definir les línies estratègiques per al futur del Graner, centre de creació.
L’actual projecte, que va resultar guanyador mitjançant convocatòria pública, finalitza el seu contracte al desembre de 2015, i des del mateix centre s’ha volgut convocar als diferents agents articuladors per tal de treballar en la nova definició d’un espai que respongui a les necessitats dels professionals de la dansa.
Diumenge 26 d’abril, en el marc del Sismògraf d’ Olot, es presentarà un document amb les conclusions estretes de les sessions de treball.