Actualitat

SindicArt tindrà seu a l’APdC

10/02/2011

SindicART, organització sindical independent, tindrà seu a l’APdC a partir de la propera setmana. La seva coordinadora general Jetti Hoenisch -que fins al moment estava ubicada a la seu de l’Associació d’Actors i Directors- s’incorporarà a la nostra oficina.

SindicArt agrupa més de 2.300 professionals del sector de l’espectacle i l’audiovisual de Catalunya, acollint els 6 principals sindicats professionals ja existents: AADPC (Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya), Ad’EC (Associació d’Escenògrafs de Catalunya), APdC (Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya), AREC (Associació de Regidoria de l’Espectacle de Catalunya), ATECat (Associació de Tècnics i Tècniques de l’Espectacle de Catalunya) i SIGC (Sindicat de Guionistes de Catalunya).

SindicART té com principals objectius defensar i millorar els drets dels treballadors del sector, així com aconseguir el reconeixement de la seva representativitat de cara a la negociació de convenis. A més, vol unificar la representativitat sindical del sector, actualment inexistent, i evitar la duplicació de recursos entre aquestes associacions.