Actualitat

SindicArt organitza el curs de formació: Manual d’Auto-ocupació

26/10/2012

Nou curs de formació: Manual d’Auto-ocupació

tens dubtes sobre quina forma jurídica et convé per muntar una companyia o un altre tipus d’empresa cultural, les despeses que té i les responsabilitats jurídiques que comporta?

En aquest curs es resoldran gran part d’aquests dubtes.

Qui?

Cristina Calvet, advocada de l’AADPC,
Núria Rubio, assessora laboral de l’AADPC

Quan i on?
6 de novembre, 10 – 14 h

Fàbrica de Creació Fabra & Coats
Carrer Sant Adrià, 20; Barcelona
Metro: Sant Andreu

Martrícula
10 € per a socis de les associacions membres de SindicART (AADPC, Ad’EC, APdC, AREC, ATECAT),
20 € per a no-socis

El nombre de places és limitat. Les inscripcions seran tingudes en compte per rigorós ordre d’arribada. Seran vàlides un cop omplerta la fitxa d’inscripció i rebut l’ingrés bancari (ingrés al compte 0487 – 1371 – 13 – 2000008813, BMN-Caixa Penedés, titular: SindicART), indicant el nom i la referència FORM4.
Aquesta formació es cobra amb un preu simbòlic per formalitzar l’assistència i poder confirmar el nombre de places. Tots sabem que les coses gratuïtes no es valoren i no avisem quan no hem pagat res. Nosaltres, però, hem de poder saber quantes persones assistiran, perquè és important per poder preparar el material i tenir la sala a punt.