S’aprova el Pla Integral de la Dansa
23/09/2009
Avui s’ha aprovat el Pla Integral de la Dansa al plenari del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts, després d’intenses negociacions i reunions que des de 2006 s’han dut a terme amb el Departament de Cultura, l’Entitat Autònoma i el CoNCA. Reunions en les que ha estat present l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya.
El Pla es presentarà públicament el dia 8 d’octubre al matí. Us informarem de tots els detalls de la presentació en quant es concretin.
Es té prevista la creació una Comissió de Seguiment que es reunirà cada tres mesos i que estarà formada pel CONCA, les associacions professionals (APdC i ACPDC), l’ICIC, la subdirecció de cooperació cultural, la subdirecció d’equipaments i el Servei de desenvolupament professional, entre d’altres.