Actualitat

Sala Hiroshima organitza una sessió de recursos amb Danza Sur

17/10/2017

La Sala Hiroshima organitza una conversa amb membres de Danza Sur, un equip que es dedica a la comunicació de la dansa contemporània a Xile i Sud-amèrica, generant una xarxa en constant moviment, sota la idea de la dansa com a bé social. Presentaran el seu projecte, en el qual han desenvolupat diferents formats per difondre la dansa a partir d’entrevistes a més de 130 artistes i gestors en vídeo. El resultat és la creació del documental DanzaSur. Escena contemporánea, un web, un llibre, un joc de taula, una revista i diferents trobades que fan créixer el projecte contínuament.

Francisco Bagnara, Omar Camps i Constanza Cordovez (membres de l’equip creatiu de DanzaSur) i Cristina Alonso (el Graner) dialogaran al voltant del projecte de la plataforma i de la situació actual de la dansa contemporània a Xile i Sud-amèrica.

Dimecres 18 d’octubre a les 16h, entrada gratuïta (amb l’assistència a la sessió de recusos tindràs accés a la projecció posterior del documental DanzaSur. Escena contemporánea a les 20.30h).