Qüestionari online: Mobilitat cultural i aspectes de la seguretat social i la fiscalitat a la UE
14/11/2013
On the Move ha llançat aquest qüestionari a petició de la Xarxa Europea d’Experts en Cultura (EENC).
L’objectiu de l’enquesta és obtenir informació i experiències de primera mà sobre les dificultats i els obstacles que troben artistes i professionals de la cutlura que treballen a nivell internacional dins la Unió Europea.
L’enquesta vol analitzar fins a quin punt les mesures vigents actualment als Estats Membres de la UE en l’àmbit de la seguretat social i la fiscalitat afecten la mobilitat d’artistes i professionals de la cultura.
Les vostres respostes al qüestionari ens ajudaran a revisar els principals obstacles i problemes derivats de l’aplicació de la legislació comunitària i estatal relativa a la seguretat social i la fiscalitat a la UE.
Hi ha dos tipus de qüestionari:
– per a artistes i professionals de la cultura;
– per a organitzacions del sector cultural.
Data límit per respondre al qüestionari: 20 de novembre de 2013.