Obert el període de presentació de propostes al Mov-s
01/12/2009
S’ha obert el període de presentació de propostes per al Mov-s, que en aquesta tercera edició tindrà lloc del 10 al 13 de juny de 2010, al Centro de Arte Reina Sofía de Madrid. Mov-s -iniciativa del Mercat de les Flors- és un espai internacional per a l’intercanvi en relació a la dansa i les arts del moviment que té lloc periòdicament a una ciutat d’Espanya i reuneix durant quatre dies professionals nacionals i internacionals entorn de debats, taules de treball, presentacions de projectes i programació d’espectacles.
Aquest any volen aprofundir un dels grans temes que està damunt de la taula de polítics, creadors i responsables d’espais de programació: l’espectador.
¿Com participar?
Poden presentar la seva sol·licitud artistes i companyies de dansa professionals residents a l’estat espanyol o espanyols residents a l’estranger per a mostrar treballs actuals. S’ha d’omplint el formulari fins al 15 de desembre.
Mov-s nomenarà una comissió artística composta per vuit professionals del sector que s’ocuparà de seleccionar els projectes que seran presentats a Madrid.
Mov-s seleccionarà un màxim de deu projectes per a presentar en les data de la trobada. A més, també es valoraran treballs artístics i projectes per a ser presentats verbalment en el marc de les sessions de contingut teòric del Mov-s.
Més informació: www.mov-s.org