Nou sorteig! 2 entrades dobles per “After the Party”, de Thomas Noone Dance al SAT!
14/02/2020
Entre tots els interessats i interessades farem un sorteig a través de sortea2.com i donarem a conèixer les persones guanyadores a través del web i la pàgina de facebook de l’APdC.
El guanyador/a podrà recollir les seves entrades 30 minuts abans de l’espectacle a les taquilles del SAT! (c/ Neopàtria 54, 08030 Barcelona).
Sinopsi
After the Party suposa una inflexió en la trajectòria creativa de Noone. Després de mantenir-se’n al marge, el coreògraf torna a l’escenari amb un solo que el situa a un lloc diferent físicament. Ho fa acompanyat del seu alter ego, un titella creat per Andre Mello, que li permet parlar amb si mateix.
Recordeu que els socis i sòcies de l’APdC teniu entrades a 8€ pels espectacles de dansa del SAT Teatre.