Nou director del CoNCA: Norbert Tomàs substituirà a Pep Montes
10/05/2011
COMUNICAT DEL CoNCA:
“El Consell Nacional de la Cultura i de les Arts informa que en el dia d’avui, seguint amb el que estipula la llei 6/2008, del 13 de maig de 2008, de creació del mateix, el Govern ha acordat la substitució del seu director, Sr. Josep Montes, pel Sr. Norbert Tomàs.
El director del CoNCA exerceix la gestió ordinària del Consell en el marc d’aquest organisme on la màxima responsabilitat correspon al Plenari.
El CoNCA és l’ens públic independent creat pel Parlament de Catalunya que té com a missió el suport als creadors i vetllar per al més ampli desenvolupament de l’activitat cultural a Catalunya.”
Des de l’APdC estem intentant esbrinar per quin motiu s’ha produït aquest canvi i us informarem de seguida que en tinguem resposta.