Actualitat

“No pesa el corazón de los veloces” d’Erre que erre, de gira

13/01/2009

El darrer muntatje d’ Erre que erre comença una gira per Espanya que conclourà al més d’abril. La peça es va estrenar al juny al Teatre Nacional de Catalunya i durant el mes d’octubre ha girat per Argentina, Uruguai i Xile.
 
No pesa el corazón de los veloces, és una peça de dansa contemporània amb un concert en directe a càrrec del grup musical Balago, format per David Crespo, Roger Crespo i Miguel Aguilar. Els coreògrafs i intèrprets de la peça són Mario G. Sáez, Mariangeles G. Angulo, Ricardo Salas i Teresa Navarrete. Erre que erre i Balago compten amb la direcció dramatúrgica d’Antonio Calvo i les vídeo projeccions dirigides per Guillem Morales.

Del 6 al 8 de febrer es podrà veure al Teatro Cánovas (Màlaga); el 13 i 14 al Teatro Alhambra (Granada); el 21 a l’ Auditori de Torrepacheco (Múrcia); el 14 de març al Teatre El Patronat de La Garriga (Barcelona); el  29 de març al Teatro Jofre de Ferrol (A Coruña) i el 24 i 25 d’abril al Teatro Central – Sala B (Sevilla).