Actualitat

María Pagés i Sidi Larbi Cherkaoui estrenen “Dunas” al Festival Temporada Alta

27/08/2009

El proper 2 d’octubre Temporada Alta 2009–Festival de Tardor de Catalunya Girona/Salt alçarà oficialment el teló de la seva divuitena edició al Teatre Municipal de Girona amb l’espectacle El jardí dels cinc arbres. El muntatge donarà el tret de sortida a més de 74 propostes de teatre, dansa, música i circ que esdevindran a diferents espais de Salt i Girona, fins a l’11 de desembre.

En l’àmbit de la dansa, el Festival Temporada Alta estrenarà noves produccions de companyies i creadors catalans i oferirà un itinerari per diversos treballs de la companyia Mal Pelo, amb motiu de la celebració dels 20 anys de trajectòria artística. Es podran veure les coreografies Bach, de María Muñoz, Amadou, de Leo Castro, i Jukebox, de Jordi Casanovas, a més de la instal·lació Refugi i una exposició de fotografies de la companyia.

María Pagés i Sidi Larbi Cherkaoui fusionen flamenc i dansa contemporània a Dunas

El festival coprodueix i estrena la trobada de la ballarina i coreògrafa de flamenc María Pagés (Premi Nacional de Dansa 2002) i Sidi Larbi Cherkaoui, coreògraf i ballarí belga, guardonat el 2008 com a millor coreògraf pel comitè de 40 crítics de dansa de tota Europa i que en la passada edició del Festival ja va sorprendre al públic amb Origine. Dos llenguatges diferents que entraran en diàleg després de treballar en residència a la ciutat de Girona. A partir de l’admiració mútua de cadascun d’ells per la feina de l’altre i la curiositat per explorar territoris desconeguts fins al moment, tots dos han trobat la manera de fusionar les seves disciplines, flamenc i dansa contemporània.

Més informació a: www.temporada-alta.cat