L’APdC amb les 50 propostes sobre el Estatuto del Artista
13/06/2017
L’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya – APdC dona suport i ha col·laborat en l’elaboració del Document Marc i les 50 propostes sobre el Estatuto del Artista, el Autor / Creador y el Trabajador de la Cultura, que es presentarà properament a la Subcomissió Parlamentària del congrés creada per a l’elaboració definitiva del Estatuto.
Aquest document incentivat per la JAM (Junta d’Autors de Música) i que incopora les propostes realitzades des de Catalunya a partir de les 36 propostes per a la millora de la condició professional en el món de la cultura, serà presentat en acte públic en diferents ciutats d’Estat i serà lliurat a totes les Associacions participants.
El Document constarà de dos llibres. El Llibre I, a més del Document Marc, inclou 10 informes tècnics dels diferents àmbits dels que tracta l’Estatut (Laboral, Fiscal, Drets d’Autor, Salut, Ensenyaments artístics, drets sindicals…) i diversos annexos amb aportacions sectorials. El Llibre II, titulat Demanem la paraula, és un excepcional document on 100 professionals de la cultura expliquen la seva experiència.