L’Acadèmia les AAEE d’Espanya presenta en línia el llibre “Espejismos de la identidad coreográfica: Estética y transformaciones de la Farruca”
24/03/2020
L’Acadèmia de les Arts Escèniques d’Espanya publica la presentació en vídeo del llibre Espejismos de la identidad coreográfica: Estética y transformaciones de la Farruca, de la mà del seu autor Fernando López Rodríguez.
L’any 2015, Espejismos de la identidad coreográfica: Estética y transformaciones de la Farruca va ser guardonat amb el I Premi d’Investigació “José Monleón” Acadèmia-UNIR. Una primera edició, que va estar dedicada a estudis i treballs d’investigació sobre l’especialitat de dansa, i que va comptar amb la col·laboració de l’Associació Espanyola Dansa + Recerca.
En la mateixa convocatòria, el jurat del Premi va reconèixer dos accèssits, inclosos també en aquest volum: La relación de la danza y la arquitectura: propuesta para el diseño de espacios comunes de un centro de danza, de Maria Azucena Maestre Mones, i Evolución de la danza oriental: actualidad y situación en España, de Violeta Gago Moral.