Actualitat

La guanyadora d’una entrada doble per “La Fuente” al SAT Teatre és…

20/11/2018

L’APdC ha sortejat 1 entrada doble per a veure La Fuente, amb Karime Amaya, el 24 de novembre al SAT! Teatre. La guanyadora és Llum Baraldes.

Per a entrar al sorteig calia ser soci o sòcia de l’APdC, o amic/amiga de la Dansa de l’APdC, i enviar les dades a través d’un formulari abans de dimarts 20 de novembre a les 12h.

Entre tots els interessats i interessades s’ha fet un sorteig a través de sortea2.com.

La guanyadora podrà recollir les seves entrades 30 minuts abans de l’espectacle a les taquilles del SAT! (c/ Neopàtria 54, 08030 Barcelona).
Recordeu que els socis i sòcies de l’APdC teniu entrades a 8€ pels espectacles de dansa del SAT Teatre.

Sobre l’espectacle

Karime Amaya descendeix d’una família de llarga tradició dedicada al flamenc, el màxim exponent de la qual va ser la balladora Carmen Amaya.

La Fuente és un espectacle immersiu, sobre la necessitat de créixer i expandir-se. Una font que brolla del subsòl per donar sortida al flux del seu moviment a través del flamenc, més enllà del a terra que l’ha vist néixer.  La família hi ocupa un espai subjacent, doncs és aquesta terra la que, inevitablement emergeix en la seva expressió.

Un espectacle dirigit per Juan Carlos Lérida.

Direcció: Karime Amaya / Direcció escènica: Juan Carlos Lérida /Direcció musical: Antonio Rey / Artistes: Karime Amaya (baile), Antonio Rey (toque), Tati Amaya (toque), Mara Rey (cante), Ismael de la Rosa (cante), Juañares (cante), Paco de Mode (percussió) / Col·laboració coreogràfica: Belén López / Disseny d’il·luminació: Daniel Gener / Disseny de so: Joan Fornes / Producció: Flamenco Projects