La coreografia de la companyia La Fonte creada per al Balla’m un llibre guanya el 3r Premi Òrbita 2023
15/03/2023
La coreografia Que et fessis vella tu/Sí que em faria escopir sang creada per al programa Balla’m un llibre acaba de guanyar el 3er PREMI ÓRBITA 2023.
Els Premis Òrbita de dansa contemporània neixen per apoderar la dansa contemporània en tots els seus àmbits i esdevenir, des de la excel·lència, una via de projecció pels professionals d’aquest sector artístic. Aquest guardons tenen com a objectiu fomentar i promoure la dansa contemporània, amb la voluntat de contribuir en la seva divulgació i coneixement, i fer-ho a partir de tres aspectes diferenciats, però alhora complementaris d’aquesta disciplina: la difusió, la formació i la creació.
Aquests són els tres guanyadors de la primera edició:
1r Premi per la coreografia “A primary question” , coreografia d’Albert Garrell e intèrprets Sara Colomino, Ivet Peralta.
2n Premi per la coreografa “CONTINNUM”, coreografia Niosbel Osmar González Rubio e intèrpret Julio José Leon Torres
3r Premi per la coreografia “Que et fessis vella tu,/ si que em faria escopir sang”, coreografia Clio Van Kerm e intèrprets Clio Van kerm, Laura Azuaga
Balla’m un llibre i La Fonte a TV3
A banda del premi, la companyia La Fonte també ha participat aquets mes en un rodatge pel programa Quan arribin els marcians de TV3. Una edició especial del programa per Sant Jordi que parlarà del projecte Balla’m un llibre i que s’emetrà el 16 d’abril.