Actualitat

I Certamen coreogràfic de dansa urbana i fusió HOP13

04/11/2013

Els dies 8,16 i 22 de novembre -en el marc de les Terceres Trobades de Dansa i Cultura Urbana HOP13- tindrà lloc el I Certamen Coreogràfic de Dansa urbana i fusió al Centre Cívic les Corts.  Es tracta d’una plataforma d’exhibició i de trobada que busca impulsar i desenvolupar la creació escènica dels diferents estils de les danses urbanes (breakdance, popping, locking, housedance, etc).

Es podran veure 21 propostes escèniques de Barcelona, Madrid, Saragossa, Granada, París i Londres, i les 4 millors es tornaran a veure l’1 de desembre al Mercat de les Flors. Les coreografies han format part d’un procés de recerca i de fusió creant ponts amb altres disciplines com el circ, la dansa contemporània i altres danses, la música, el teatre, les arts visuals i les plàstiques, etc.

Entre els premis hi ha 2700€ en metàl·lic, i residències de creació al Graner, CCBarceloneta, Ateneu de Nou Barris, CC les Corts.

Més informació