Ja tenim artistes i companyies guanyadores de la setena edició del Circula!
27/09/2021
De les 76 propostes presentades arreu d’Espanya, 43 provenien de socis i sòcies de l’APdC
D’entre tota la representació catalana, l’Associació de Professionals de la Dansa de la Comunitat de Madrid ha seleccionat Junyi Sun / Kernel Dance Theatre amb l’espectacle ‘Am I Bruce Lee’
Aquest espectacle i els guanyadors de Madrid, ‘Pacto’, es podran veure el 12 de novembre al SAT. En breu us informarem de com aconseguir les entrades
La setena edició del projecte estatal Circula! Tren de creació i formació en dansa ja té noms i dates. Enguany s’han presentat un total de 76 propostes, de les quals 43 provenien de socis i sòcies de l’APdC. De totes aquestes la peça que ha estat seleccionada per interpretar-se a Madrid és Am i Bruce Lee de Junyi Sun / Kernel Dance Theatre. Com en anteriors edicions, a Barcelona podrem veure aquesta proposta i la guanyadora provinent de Madrid: Pacto dede Verónica Garzón i Begoña Quiñones. Serà al SAT! Sant Andreu Teatre el 12 de novembre a les 20h i el dia abans es realitzarà el taller. En breu us informarem de com aconseguir les entrades.
Aquí teniu la relació de guanyadors/es per cada comunitat autònoma:
ANDALUSIA
Tout finira bien
de Ring de Teatro (Comunitat Valenciana)
1 de desembre a les 20h en la Sala B del Teatro Central de Sevilla.
Taller
30 de novembre a la Sala B del Teatro Central de Sevilla. Destinat a professionals i estudiants avançats de dansa.
ASTÚRIES / CANTÀBRIA
Encuentros
de Compañía Dennis Santacana (País Basc)
17 juliol a las 20h al Teatro Filarmónica
CATALUNYA
Pacto
de Verónica Garzón i Begoña Quiñones (Madrid)
+
Am I Bruce Lee
de Junyi Sun / Kernel Dance Theatre (Catalunya)
12 de novembre a les 20h al SAT! Sant Andreu Teatre
Taller
Somática de la imaginación
11 de novembre pel matí al SAT!
COMUNITAT VALENCIANA
Retratos Errantes
de Group La Bolsa (Andalusia)
10 i 11 de desembre a les 20.30h a l’Espai d’Arts Vives La Mutant de València
+
Genealogía del deseo (Comunitat Valenciana)
de Lucía Jaén
12 de desembre a les 19h a l’Espai d’Arts Vives La Mutant de València
Taller
9 de desembre al Conservatorio Profesional de Danza
11 de desembre a l’Espai d’Arts Vives La Mutant a les 11h (per a professionals)
MADRID
Am I Bruce Lee
de Junyi Sun / Kernel Dance Theatre (Catalunya)
Teatro Buero Vallejo de Alcorcón. Data per determinar
Taller
Lloc i data per determinar
PAÍS BASC
Devórate
de Mari Paula (Cantàbria)
Programació inclosa dins el Tzan Tzan Festival.
31 d’octubre a les 19h a la Sala Baratza de Vitoria Gasteiz.
Taller
Cuerpo Antropófago
30 d’octubre de 10 a 13h a la Sala Baratza-Kuiatxo
CIRCULA! Tren de creació i formació en Dansa, un projecte que va nèixer amb l’objectiu de facilitar la mobilitat dels professionals de la dansa impulsat per l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC), l’Associació de Professionals de la Dansa a la Comunitat de Madrid (APDCM), l’Associació de Professionals de la Dansa de la Comunitat Valenciana (APDCV) , l’Associació de Professionals de la Dansa del País Basc (ADDE), l’Associació Andalusa de Professionals de la Dansa (PAD), l’Associació de Professionals de Dansa d’Astúries (APDA) i Movimiento en Red de Cantabria.
Circula! Va néixer el 2015 com una necessitat dins el context de les mancances actuals de la polítiques culturals en matèria de Dansa i pretén establir xarxes de col·laboració que permetin i fomentin l’exhibició dels treballs d’aquesta disciplina en altres ciutats. Una xarxa de cooperació i intercanvi artístic que trenqui les barreres geogràfiques i que ofereixi una projecció als nostres creadors perquè els seus espectacles tinguin més visibilitat i mobilitat en un context territorial més ampli.