Formació
The adaptable body WORKSHOP
Cursos intensius o de curta durada
Del 28 al 30 de Gener del 2022
Comte Borrell 121 (entre Sepúlveda i Gran Via), Barcelona
10 H - 13 H
21 de Gener del 2022
70€
70
Intermig i Avançat
Puntos de Partida La palomera Jason Martín - Entitey https://www.puntosdepartida.com contacto.puntosdepartida@gmail.com 642507609
Per aquest 2022, organitzarem aquest workshop a la Palomera a Barcelona del 28 al 30 de 10 a 13 hores.
Què? : Taller d'improvisació
Quan? : Del 28 al 30 de gener
On? : La Palomera - Comte Borrell 121 (entre Sepúlveda i Gran Via)
Quant? : 70€ (3 hores diàries durant 3 dies) Places? : Només 20 disponibles
" The adaptable body " per Jason Martin Entitey
Aquest taller té com a objectiu afinar la capacitat d'adaptació del ballarí a través d'expandir la consciència corporal. Aquest taller conjuga pràctiques somàtiques, meditació, improvisació i dansa contemporània.
Cada gest té un origen i una finalitat maximitzant el potencial físic del ballarí.
En explorar diferents sistemes de moviments utilitzats en la creació, el ballarí està investigant en tot moment, passant d'un estat a un altre, jugant amb la intensitat, la velocitat, els ritmes i les textures. Aquests principis es posen en pràctica al final del taller mitjançant la creació duna frase coreogràfica.
Si tens algun dubte o vols procedir a la inscripció, posa't en contacte amb nosaltres aquí: contacto.puntosdepartida@gmail.com