Formació

TALLER LUPA al voltant del projecte DESERT, d’Albert Quesada

Cursos intensius o de curta durada

Del 11 al 12 de juny del 2022

Carrer Sepúlveda 85, baixos dreta, Barcelona

Dissabte i diumenge de 10h a 14h

11 de juny del 2022

55€

49,5 €

Tots els Nivells

La Visiva

La Visiva

Georgia Vardarou i Katie Vickers

https://www.lavisiva.org/uncategorized/taller-lupa-al-voltant-del-projecte-desert-dalbert-quesada/

info@lavisiva.org

TALLER LUPA al voltant del projecte DESERT, d’Albert Quesada

(Curs impartit per Georgia Vardarou i Katie Vickers)

11 i 12 de juny del 2022

Horari: 10h a 14h.

Preu: 55 eur ( 10% de descompte si fas els dos tallers Lupa)

Dissabte 10-14h Georgia Vardarou

Diumenge 10-14h Katie Vickers

Les pràctiques i eines d’aquests tallers viuen en el context de DESERT, on l’Albert, la Georgia i la Katie exploren la sensació de desert, l’austeritat, les connexions micelials, i el pensament en la improvisació.

Consciència i velocitat

Dissabte explorarem i practicarem el pensament-dansa, deixant que l’un es fongui amb l’altre. Si no pensem, no seria dansa. Amb música diversa i un conjunt de tasques d’improvisació, explorarem la presa de decisions mentre ballem.

Diumenge ens donarem el temps i l’espai ‘per presenciar, per adonar-nos’ de les històries i els records que s’emmagatzemen en el cos. En aquesta temporalitat, començarem a qüestionar-nos com ens movem i com movem el cos. Una manera de pensar que es converteix en un microcosmos de com podríem voler relacionar-nos amb el món.

Algunes preguntes que ens farem:

quina direcció és lenta?

quina és l’escala de la meva lentitud?

quina forma pren la lentitud?

la pots escoltar?

què passa entre la meva lentitud?

quina relació hi ha entre lentitud i tensió?

on anaves abans de moure’t massa ràpid?

CV/BIO Georgia

Georgia Vardarou es va graduar a la National School of Dance (Κ.Σ.Ο.Τ.) a Grècia, i després a P.A.R.T.S. a Bèlgica. Ha treballat com a ballarina per a Salva Sanchis, Marc Vanrunxt, Cecilie Ullerup Schmidt, Lance Gries i Anne Teresa De Keersmaeker/ Rosas. Com a coreògrafa l’ocupa el moviment personal i el contingut que aquest comporta. Ha creat Hardcore Research on Dance, Phenomena, New Narratives, Why should it be more desirable for green fire balls to exist than not i Pie in the Sky. El seu treball ha estat presentat en teatres i festivals arreu d’Europa, incloent: Dance Umbrella/London (UK), ImpulsTanz/Vienna (AT), Julidans/ Amstardam (NL), Onassis STEGI/ Athens (GR), Athens & Epidaurus Festival/Athens (GR), Festival Sâlmon/ Barcelona (ES), Springdance/Utrecht (NL), Kaaistudio’s/Brussels (BE), STUK/ Leuven (BE), Schouwburg/Amsterdam (NL), Festival la Democrazia del Corpo/ Florence (IT), Monty/Antwerp (BE), La Caldera/Barcelona (ES), C-mine/Genk (BE), MDT/Stockholm (SE) etc. La Georgia va viure a Brussel·les durant 13 anys. El 2017 es va traslladar a Barcelona. El seu treball està produït per Kunst/Werk (BE).

CV/BIO Katie

Katie Vickers és una artista nord-americana, graduada a PARTS (2014) i a The Ohio State University (2010). Ha ballat per i amb Daniel Linehan (EUA), Albert Quesada (SP), Martin Nachbar (GE), Benjamin Vandewalle (BE), Vera Tussing (GE), Rósa Omarsdóttir (IS), Kendell Geers (ZA) i Thierry de May (BE), i ha estat artista convidat a Cullberg Ballet’s Figure a Sea, coreografiat per Deborah Hay. Ha dirigit tallers internacionals i ha dirigit el programa d’estiu de dansa i teatre de l’Acadèmia Mercersburg als Estats Units, a més de practicar actuacions a The Ohio State University i Filadèlfia.

El 2014, Katie va crear Slogan for Modern Times amb Inga Huld Hakonardottir, un duet interessat en la temporalitat del sublim i la monstruositat. Després de la gira de graduació de PARTS, es va convertir en una producció estrenada a Monty el 2015. Després, va crear 5 Seasons (2016) amb Benjamin Pohlig, un duet format per les seves llargues col·laboracions basades en la música i la identitat pop. Ambdues peces es van estrenar al festival Bouge B de deSingel. Amb el suport de Dommelhof TAKT, Vooruit, School Van Gaasbeek, STUK, wpZimmer, Uferstudios i Schloss Bröllin.

Va estrenar We Will Have Had Darker Futures (2017) a deSingel amb Inga Huld Hakondottir i Rebecka Stillman, basada en la temporalitat de la por i l’esperança. Va coreografiar Tribute (2018) per al grup amateur Degenoten a Bèlgica. Recentment ha acabat The home of Dance, un projecte de recerca sobre espais alternatius per a representacions, replantejant la casa del teatre (amb el suport del govern de Flandes).

Té un màster en dansa de University of The Arts, a Filadèlfia.