Formació
Body Weather (Butoh) a tragantDansa
Cursos mensuals, trimestrals i anuals
Del 17 de Gener al 03 d'Abril del 2020
c/ Reig i Bonet 23, Baixos (Gràcia), Barcelona
Divendres d'11:15 a 13:15h
12 de Gener del 2020
120€ trimestre / 16€ classe solta€
amb Sara Pons
divendres d'11:15 a 13:15h
120€ trimestre / 16€ classe solta
Body Weather és una pràctica que neix al Japó als anys 70. És la recerca d'un cos versàtil en canvi constant, com el propi temps, com un íntim, complex i infinit procés, que trenca les jerarquies i ens convida a viure incessantment. És un entrenament molt complet que investiga profundament la connexió Cos – Espai, on es viu l'espai com una extensió del cos.
L'entrenament es divideix en tres parts:
MB (Ment-Cos, Músculs-Ossos): una sèrie de progressives propostes rítmiques i dinàmiques que treballen la coordinació, flexibilitat, resistència, força… per a preparar el cos,
LABORATORI: investigacions sensorials, percepció i consciència espacial, treballant a partir d'imatges, del joc, explorant i compartint experiències, i
MANIPULACIONS: treball en parelles on a través de la respiració coordinada ens deixarem moure, tornar-nos tous, estirar-nos, relaxar-nos.
Sara Pons
És ballarina, coreògrafa i docent. Formada en dansa clàssica, contemporània i flamenc, teatre i circ, descobreix el clown a les 16 anys i comença una investigació incansable que la porta a estudiar a diferents llocs del món com, Mèxic, Brasil, Cuba, Índia, Tanzània i Europa.
El 2006 El Butoh entra en la seva vida i es forma durant anys en Body Weather amb Andrés Corchero, Hisako Horikawa, Frank Van de Ven, Ouguri, Constanza Brnic, Carme Torrent i Ricardo Mora també Butoh amb Yumiko Yoshioka, Imre Thorman, Juschka Weigel, Minako Seki, Valentin tzin, Rhizome Lee subbody Butoh (School Himalayas). En dansa contemporània es forma amb la companyia Mal Pelo, Sol Picó, Jordi Cortés, los Corderos entre d'altres.
El 2008 forma juntament amb Ricardo Móra la Cia. ElOtro, una companyia multidisciplinària (Clown, Dansa, Música i Manipulació d'Objectes), presentant els seus espectacles en diferents festivals nacionals i internacionals.
En l'actualitat treballa amb Cía.MonsDansa (Nats Nus) amb els espectacles Minimón i WabiSabi. Es dedica a la creació dels seus sols, a la docència i col·labora com a ajudant coreogràfica en diferents projectes entre ells Ignacio Jarquin, a Londres, "La vida és la llet" de Melissa Scioscia i contínua investigant nous enfocaments artístics amb Cía.ElOtro .
Més informació i inscripcions a: https://tragantdansa.com/contents/body-weather/ o escrivint a info@tragantdansa.com
