Evohé Dance Studio, aplicació de gestió integral per a les escoles de dansa
21/07/2017
Les especificitats de gestió d’una escola de dansa fa que, moltes vegades, sigui complicat trobar un programa que permeti treballar de forma àgil i eficaç.
De fet, sovint passa que s’han de combinar diferents aplicacions per respondre a les necessitats concretes del negoci, cosa que encara ho fa més farragós.
Des de fa poc ha sortit una nova aplicació web pensada expressament per a la gestió de les escoles de dansa. Es tracta d’Evohé Dance Studio, aplicació online (sistema Cloud, sense instal·lació en els equips del client) que fa les funcions de Gestió integral d’una escola de dansa. Aquesta aplicació és accessible des de qualsevol punt d’accés a internet mitjançant un navegador web i des de qualsevol dispositiu (escriptori, tablet i mòbil).
Evohé Dance Studio compta amb un servei de professionals de l’àmbit de la dansa i de la gestió de projectes informàtics, a temps complet. A més, ofereixen gratuïtament una formació on–line o presencial, per mostrar com funciona i treure-li el major rendiment.
Podeu consultar tota la informació aquí. Per als socis de l’APdC, ofereixen 10% de descompte en els plans de pagament.