Entrades a 6€ per al Festival Grec ’15, per a socis i sòcies de l’APdC
20/05/2015
Entrades a 6€ per a TOTS els espectacles de dansa (el mateix dia de l’espectacle)
Presentant el teu carnet de soci/a de l’APdC podràs comprar entrades a 6€ el mateix dia de l’espectacle a les taquilles de cada teatre. També gaudiràs d’un 50% de descompte en una entrada per a un acompanyant.
La 39a edició del Grec Festival de Barcelona tindrà lloc de l’1 al 31 de juliol de 2015 amb un centenar de propostes de teatre, dansa, música, circ i espectacles híbrids i multiforma. També inclou un extens programa d’activitats paral·leles adreçades tant a professionals com a espectadors.
En dansa, el Grec Festival porta a escena 12 Produccions, 6 de les quals són coproduccions internacionals del Festival, com l’espectacle inaugural que tindrà lloc l’1 de juliol al Teatre Grec: Vorònia de La Veronal. Marcos Morau ens transportarà a l’infern amb figures i imatges simbòliques, on s’exploren conceptes com la moral humana, la religió i el mal.
El Grec també estrena i coprodueix WW (We Women) un projecte internacional que dirigeix Sol Picó, on artistes de Benin, Japó o l’Índia ballen el concepte d’identitat i gènere. Una altra coproducció de festival és La Mesura del Desordre, el resultat de la trobada coreogràfica que Tomas Haubert, un dels noms més prestigiosos de l’escena belga ha mantingut amb un grup de creadors i creadores de Barcelona (Cecilia Colacrai, Mireia de Querol, Natalia Jiménez, Iris Heitzinger, Xavi Moreno, Federica Porello, Anna Rubirola).
D’altra banda, el coreògraf Tomeo Vergés aplega a Incisicions un tríptic dels seus estudis sobre la descomposició del moviment i la repetició. Tres peces on combina una història familiar de postguerra i els films del cineasta experimental Martin Arnold. Ina Christel Johanssen, una de les coreògrafes contemporànies noruegues més premiades i reconegudes al món, ens proposa a Zero visibility corp explorar l’ambigua frontera que separa l’hospitalitat de l’hostilitat.
També estarà al festival Jordi Cortés que treballa en el camp del teatre físic i la dansa integrada des de fa més de 10 anys, i amb l’ Associació Kiakhart estrena una proposta de dansa – teatre sobre la relació que tenim amb els nostres cossos i la por a mostrar-nos tal com som. Sabine Dahrendorf i Josep Sanou prenen com a eina coreogràfica l’obra poètica i les reflexions estètiques de l’artista Perejaume a Epíleg d’un inici (El secret de les meduses), i Peeping Tom torna al festival amb una de les seves peces clàssiques À louer. Virtuosisme dels ballarins, atmosferes cinematogràfiques, de nou una peça per submergir-se en l’univers paral·lel fet de records, al·lucinacions i malsons.
Una de les escenes de la dansa contemporània més vives i innovadores d’Àsia, la de Corea del Sud, es torna a deixar veure al Grec en un programa que consta de tres coreografies de les companyies Noname Sos u, Sungsoo Ahn Pick-up Group i Company SIGA. A El cinquè hivern, hi trobem tots els elements representatius del treball de la companyia Mal Pelo: la concepció de l’espai escènic, la força descriptiva, el treball coreogràfic i vocal, el so i la il·luminació. María Muñoz i Pep Ramis en són els creadors i protagonistes.
També es podrà veure Hakanaï, un haiku visual de la mà de Cie Adrien M / Claire B, i Este lugar entre: Prethink and Free Action, una producció de Bea Fernández.
Dates i espais
La Veronal | Teatre Grec | 1/7 – 2/7 |
Jordi Cortés / Associació Kiakahart | Mercat de les Flors – Sala PB | 3/7 – 5/7 |
Este lugar entre: Prethink and Free Action | Antic Teatre | 3/7 – 5/7 |
Sol Picó | Mercat de les Flors – Sala MAC | 6/7 – 8/7 |
Sabine Dahrendorf / Josep Sanou | Museu d’Arqueologia de Catalunya (Compra d’entrades al teatre Grec) | 8/7 – 10/7 |
Man Drake / Tomeo Vergés | Mercat de les Flors – Sala PB | 8/7 – 10/7 |
Cie Adrien M / Claire B | Teatre Lliure – Espai Lliure | 9/7 – 11/7 |
Compagnie Adrien M / Claire B | Mercat de les Flors – Sala MAC | 10/7 – 11/7 |
Thomas Hauert / Group La Bolsa | Teatre Lliure – Sala Fabià Puigserver | 14/7 – 15/7 |
Peeping Tom | Mercat de les Flors – Sala MAC | 15/7 – 17/7 |
Noname Sosu / Sungsoo Ahn Pick-up Group / Company SIGA | Mercat de les Flors – Sala OM | 17/7 – 18/7 |
Fantasies d’un temps | Antic Teatre | 17/7 |
María Muñoz / Pep Ramis / Mal Pelo | Mercat de les Flors – Sala MAC | 22/7 – 23/7 |
Ina Christel Johannessen / zero visibility corp. | Teatre Lliure – Sala Fabià Puigserver | 22/7 – 23/7 |