Els socis i sòcies de l’APdC tindran un 25% de descompte al Festival TNT 2015
15/09/2015
De l’ 1 al 4 d’octubre tindrà lloc a Terrassa la 8a edició del Festival TNT| Terrassa Noves Tendències. El TNT és un festival dedicat a les noves tendències en les arts escèniques, que recolza i presenta espectacles de nova creació i llenguatges molt diversos. Des del 2010 combina les arts del moviment amb les multidisciplinàries, amb una clara vocació d’arribar a tots els públics. Enguany comptarà amb 25 espectacles, 51 representacions, 1 exposició, 15 coproduccions, 4 activitats paral·leles i 14 espais d’actuació.
Els socis i sòcies de l’APdC tindran un descompte especial del 25% per a tots els espectacles de sala. Les entrades es poden comprar a taquilla presentant el carnet una hora abans de l’espectacle. El descompte és vàlid només per a l’usuari/a del carnet.
Programació
El Festival TNT obre amb The blind poet, el nou espectacle de la Needcompany, una de les companyies belgues icòniques de la creació contemporània europea i Lleó d’Or a la Biennal de Venècia 2014. Però a més de la inauguració us podeu deixar guiar pels nous itineraris que han preparat per orientar a l’espectador.
Podeu fer una marató del Conde de Torrefiel, la companyia apadrinada pel Festival TNT i que oferirà 3 propostes en un mateix dia, o atrevir-vos amb l’itinerari Punk, fer un recorregut per algunes de les coproduccions del festival amb el Made in TNT, o un passeig per espectacles amb participació de terrassencs Jo també sóc TNT o bé gaudir del TNT sense fer cap despesa gràcies a l’itinerari Cost zero.
Altres propostes que inclouen dansa són la de Romain Chat i Quim Vilagran, la companyia ES, la companyia portuguesa Circolando, mariona naudin amb ‘Una família balla’, PLAYdramaturgia, i la ‘Caravana de tràilers’ de G.R.U.A (Pere Faura, Anna Rubirola i Claudia Solwat).
Podeu veure tota la programació al web del Festival.