El Teatre Kursaal de Manresa convida als socis i Amics de la Dansa a l’estrena de l’espectacle METEODANSA (3 de maig 21h)
30/04/2013
Si vols una invitació (individual) envia un e-mail fins al 2 de maig a les 13h a gestio@dansacat.org
El Teatre Kursaal de Manresa us convida a l’estrena de l’espectacle METEODANSA, el proper divendres 3 de maig a les 9 del vespre a la sala gran del teatre. Es tracta d’un espectacle ideat i protagonitzat pel meteoròleg Alfred Rodríguez Picó, acompanyat per més de 200 alumnes de 3r i 4t d’ESO que hi participen com a ballarins, i que han preparat el muntatge en sessions de treball als seus instituts, sota la coordinació de la coreògrafa Montse Colomé.
METEODANSA és el resultat del projecte Fem Dansa!, impulsat des del Servei Educatiu del Kursaal; un espectacle de dansa contemporània que ens apropa, d’una manera didàctica, als fenòmens meteorològics més importants. Així, de la mà del conegut Alfred Rodríguez Picó, coneixerem quins són i on es produeixen, sempre acompanyats de la música i moviment que millor els descriu. Un viatge ple de sensacions pel món de la dansa, la música i la meteorologia.
Si vols venir a veure el resultat d’aquesta primera aventura del projecte Fem Dansa! només cal que enviïs un e-mail fins dijous 2 maig a les 13h a gestió@dansacat.org. Podràs recollir la invitació directament a les taquilles del teatre una hora abans de l’espectacle, ensenyant el teu carnet de soci o d’Amic de la Dansa.
Més informació sobre METEOSANSA:
http://www.kursaal.cat/index.php/acts/show/03-05-2013-0900h-meteodansa
https://www.facebook.com/pages/Fem-Dansa-Kursaal-Manresa/126250847558706