El Tantarantana presenta la VII Edició del Cicle de Dansa i Teatre Físic
08/09/2011
El VII Cicle de Dansa i Teatre Físic del Tantarantana, que tindrà lloc del 14 de setembre al 2 d’octubre, es caracteritza en la present edició per la varietat d’estils i el compromís amb els joves valors de la dansa, tant a nivell de Catalunya com de la resta de l’Estat Espanyol.
Enguany acollirà el treball de set companyies joves que en alguns casos s’estrenen per primera vegada a Catalunya com és el cas del gallec Javier Martin, o emergents com és el treball de la canària Paula G.
Quintana. També serà l’ocasió de conèixer el nou treball de la valenciana La Coja Danza.
El cicle també mostrarà els nous treballs de companyies catalanes com Una del Montón o la Cia. Dansúka, i de companyies amb una trajectòria internacional que retornen a Barcelona periòdicament per presentar les seves propostes, com és el cas de les companyies Sisè Sentit de Maxime Iannarelli i Gemma Galera, i Ànima’s Animal Art, d’Esther Aumatell.
Els socis i sòcies de l’APdC podran gaudir d’entrades a 5€ per a tots els espectacles del cicle.
Programació
14 i 15 de setembre
AMAPOLAS | BADABADOC +
TRÀGICS ANHELS | FLY
Cia. Ànima’s Animal Art (Catalunya)
17 i 18 de setembre
ACCIDIA
Cía. La Coja Dansa (Comunitat Valenciana)
21 i 22 de setembre
HIVERNACLE
Cia. Una del montón (Catalunya)
+
PIELES
Cía. Paula Quintana (Illes Canàries)
24 i 25 de setembre
DEIXA’M OLORAR
Sisè Sentit (Catalunya | França)
28 i 29 de setembre
EL ESTADO CRUDO
Cía. Javier Martín (Galícia)
1 i 2 d’octubre
METAMORPHÈ
Cía. Dansúka (Catalunya)
www.tantarantana.com