El Festival Dansat s’ajorna
10/03/2011
L’equip directiu del Sant Andreu Teatre (SAT!) ha hagut d’endarrerir la seva vuitena edició del Festival Dansat, que estava previst pel mes vinent. El motiu d’aquest endarreriment és la incertesa pel que fa al pressupost, “no sabrem la quantitat atorgada fins passades les dates previstes del festival, per la qual cosa hem decidit ajornar-lo”, expliquen.
La decisió s’ha pres després de reunir-se amb caràcter d’urgència amb el Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CoNCA).
Finalment el festival es trasllada al mes de novembre (del 9 al 13), i els dies 15, 16 i 17 d’abril, enlloc del festival es faran les funcions de l’espectacle Ataraxia de La Intrusa Danza / Virginia García & Damián Muñoz, que estava previst que s’estrenés dins el festival i que ho farà en programació estable del teatre.