Eines per a planificar la teva presència a fires i mercats. Material lliurat a la sessió informativa
01/04/2014
El passat 25 de març va tenir lloc a l’Arts Santa Mònica una sessió informativa amb l’objectiu de mostrar el panorama del sector de les arts escèniques, dins el marc dels festivals, de les fires i dels mercats i les trobades professionals a Catalunya. La sessió va estar organitzada pel Servei de Desenvolupament Empresarial i proposada per l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, juntament amb l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya, l’Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics, i l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya.
Si no vau poder assistir a la sessió però esteu interessats en el tema, us podeu descarregar els documents que es van treballar durant la sessió:
Directori de festivals d’arts escèniques
Eines bàsiques per anar a fires
A més a més, en breu es podrà veure l’enregistrament de la sessió al següent enllaç: http://sde.cultura.gencat.cat/cultura/videosindex.php