Actualitat

Doble sorteig d’entrades: ‘Entertainment’ al SAT i el Ballet Estatal de Geòrgia a Terrassa

09/12/2021

Obrim dos nous sortejos d’entrades per a socis i sòcies de l’APdC i Amics i Amigues de la Dansa! Feu un cop d’ull a les sessions que podeu guanyar si participeu. Molta sort!

Per a entrar al sorteig cal ser soci o sòcia de l’APdC, o amic/amiga de la Dansa de l’APdC, i enviar les teves dades a través de cada formulari que trobaràs sota cada especatcle, abans del dimarts 14 de desembre a les 12h.

Entertainment / SAT! Teatre

Sortegem una entrada doble per veure Entertainment el 17 de desembre a les 20h al SAT! Teatre.

Entertainment és un projecte que pren forma a través de tres representacions gràfiques arquetípiques: Fractal, Mandala i Tòtem. Tres capítols que transmuten cap al pla físic que generen els cossos i conflueixen en l’espai fronterer entre l’estat contemplatiu i el seu antagonista, l’entreteniment. Aquesta alquímia perceptiva reflexiona i replanteja les diferents projeccions i refraccions de el cos en la nostra experiència cognitiva contemporània, afectada principalment per qüestions com la tecnologia i els nous canals de comunicació.


Ballet Estatal de Geòrgia / La Factoria Cultural Terrassa

Sortegem una entrada doble per veure el Ballet Estatal de Geòrgia el 18 de desembre a les 20h a la Factoria Cultural de Terrassa (antic Centre Cultural de Terrassa).

La companyia, que visita l’equipament terrassenc per tercera vegada, oferirà un programa de dues coreografies de tall romàntic: Chopiniana i Mozartiana  i una peça neo-clàssica amb música tradicional georgiana: Sagalobeli.