Actualitat

Descompte per socis i sòcies de l’APdC en els workshops del festival Figueres es Mou

25/05/2018

Torna el Festival Figueres es MOU, una mostra anual de dansa que es celebra a Figueres (Girona). La cinquena edició tindrà lloc del 2 al 8 de juliol de 2018.

A més de les actuacions que es fan per diferents espais de la ciutat, el Festival Figueres és MOU també ofereix un conjunt de tallers professionals (workshops) dirigits a ballarins professionals i estudiants de dansa amb un elevat nivell de formació i / o entrenament.
En aquesta edició, els professors internacionals convidats són:
– Anna Calsina (Fighting Monkey)
– Ariadna Montfort (Gaga)
– Jamaal Burkmar (Extended Play)
– Leila McMillan (Flying Low)
– Sam Amos i Lewis Wilkins (TrashDollys).

Durant el dia, els participants es reuniran per prendre els tallers professionals d’una gran varietat de tècniques i per participar en la creació de peces curtes que es presentaran durant el festival. A la nit, quan la ciutat cobri vida amb el moviment, els participants podran gaudir d’accés exclusiu a tota la programació del Festival Figueres És MOU.
Els socis i sòcies de l’APdC tenen dret a 50€ de descompte en el preu dels tallers. Poden pagar online, aplicant el codi descompte que han rebut per comunicat intern, o escrivint a aquest correu audition@agitartcompanyia.com indicant en el concepte el seu nom + workshops Figueres es mou 2018.