Actualitat

Dansa.Quinzena Metropolitana creix en la seva segona edició

13/03/2019

Avui comença la segona edició de Dansa. Quinzena Metropolitana, la qual, durant 19 dies de març, posarà la dansa al centre de la vida cultural.

La dansa torna a ocupar els carrers i les places, els teatres, els metros i transports i els cinemes de diverses ciutats de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Dansa de tots els estils i per a tothom, artistes internacionals i nous talents, espectacles que sorprendran el públic i propostes que el convidaran a ballar. Perquè Dansa metropolitana és una celebració de la dansa i de les arts del moviment.

Dansa metropolitana creix en aquesta segona edició: si el 2018 van ser sis les localitats implicades en la programació –Badalona, Barcelona, Cornellà de Llobregat, Esplugues de Llobregat, L’Hospitalet de Llobregat i Santa Coloma de Gramenet–, enguany en són nou: El Prat de Llobregat, Sant Cugat del Vallès i Viladecans s’han afegit al projecte. 
El Circula! Tren de la dansa forma part de la programació
Enguany fins a 3 espectacles que van formar part del Circula! 2018 es podran veure en diferents municipis de La Quinzena:
  • Un cuerpo sin vergüenza. De la companyia basca Ángela & Koldo.El 20 de març a les 20h a l’Antic Teatre.
  • Ephimera. de Paloma Hurtado. El 23, 24, 28 i 30 de març en diversos espais.
  • La piel vacía. de Cia. Siberia. 28 de març a les 19h al Mercat de les Flors.
Descomptes especials
Tant els socis i sòcies de l’APdC com els amics de la dansa tenen accés a descomptes de fins al 50% en alguns dels espectacles (rebran el codi a través d’un comunicat intern):
      • La Pasionaria, de La Veronal. Del 14 al 17 de març al Mercat de les Flors. 20% de descompte. 
      • Nom, de Gelabert Azzopardi. Del 14 al 17 de març al TNC. 25% de descompte.
      • El amor brujo, d’Israel Galván. El 16 de març al Teatre Zorrilla (Badalona). 
      • Via Kanana, de Via Katlehong Dance – Gregory Maqoma. Al Teatre Joventut de Badalona el 15 i 16 de març. 50% de descompte. 
      • Carmina burana de Crea Dance Company by Maria Rovira. El 16 de març al Teatre-Auditori Sant Cugat del Vallés. 30% de descompte. 
      • Blanc salvatge, d’Anna Fontanet + Mix-en-scene d’Amaranta Velarde i Alba Corral. El 16, 22, 23, 29 i 30 de març a La Caldera Les Corts. 50% de descompte. 
      • Flamingos, d’Albert Quesada.Del 21 al 24 de març al Mercat de les Flors. 20% de descompte. 
      • Sacre / Tres duets, d’Emanuel Gat Dance. 21 i 22 de març al SAT Teatre. 50% de descompte.
      • Dancing with frogs de Sol Picó. El 22 de març al Teatre Joventut (L’Hospitalet de Llobregat). 50% de descompte. 
      • Nudos de Da.Te Danza. El 23 i 24 de març al SAT!(Sant Andreu Teatre). Preu general: 9,50 euros. Preu descompte: 7 euros.
      • Quatre octaves i mitja de Rosa Muñoz i Mònica Muntaner. 28 i 29 de març a l’Antic Teatre. 50% de descompte.
      • Pixel, de CCN Créteil & Val-de-Marne / Cie Käfig – dir. Mourad Merzouki. 23 de març a Santa Coloma de Gramanet. 40% de descompte.
      • Electra, del Ballet Nacional d’Espanya. 29 i 30 de març al Teatre Auditori de Sant Cugat. 30% de descompte.