Agenda

XVIII Setmana de la Dansa al Districte de Gràcia de Barcelona

Del 24 al 30 d'Abril del 2025

Districte de Gràcia de Barcelona ( consultar els diferents espais on es fan les propostes), Districte de Gràcia de Barcelona

del 24 al 30 d'abril ( consultar els diferents horaris, segons les propostes)

Activitat gratuïta

La XVIII Setmana de la Dansa a Gràcia és molt més que una programació artística: Entre el 24 i el 30 d’abril, més de 100 activitats gratuïtes ompliran el districte de dansa: places com la del Sol, la Vila, el Diamant o la Sedeta esdevindran escenaris oberts; el Mercat de la Llibertat s’omplirà de coreografies entre parades; escoles, residències, biblioteques, centres cívics i equipaments diversos obriran les portes a espectacles, tallers, classes i mostres. Gràcia es convertirà en un gran escenari en moviment.

El 29 d’abril, Dia Internacional de la Dansa, tindrà lloc una Flashmob intergeneracional a la plaça de la Vila i plaça del Sol de 10:30h a 12h.

Més informació de totes les propostes a: https://ajuntament.barcelona.cat/gracia/ca