Agenda
Parlem de creació coreogràfica i internacionalització de la dansa amb MARIA ROVIRA
El 11 de Desembre del 2023
passeig de Colom, 6, Barcelona
16h - 20.30h
Activitat gratuïta
Una de les principals creadores coreogràfiques del nostre país, Maria Rovira, és la protagonista d’aquesta trobada, en la qual parlarà de la seva visió artística, la seva trajectòria i els seus coneixements sobre creació coreogràfica i internacionalització de la dansa. Premi Nacional de
Dansa 1998, Rovira s’ha consolidat com una referent per a les noves generacions.
Formada amb grans mestres de la dansa com Pina Bausch, Martha Graham o Merce Cunningham, Maria Rovira ha fundat la seva pròpia companyia, Trànsit Dansa, i ha liderat projectes coreogràfics i direccions artístiques d’àmbit nacional i internacional, així com direccions de ballets internacionals.
En aquesta sessió retrospectiva, la coreògrafa comptarà amb la col·laboració de ballarins i músics amb qui ha compartit escenari, i ens farà partícips de secrets sobre les seves tècniques i metodologies de treball.
«Parlem de…» és una iniciativa de la Fundació SGAE, a través del Consell Territorial de la SGAE a Catalunya, amb l’objectiu de parlar d’autoria i creació amb els mateixos creadors.
