L’acte de retratar, com el coneixem en la pintura, la fotografia, l’escultura o també en les arts audiovisuals, posa un marc íntim a l’individu i revela la seva singularitat. Alhora el retrat revela al retratista, el seu interès, la seva atenció, les seves obsessions, el seu desig d’existir dins la seva obra o a través d’ella. Què amaga? Què deixa emergir?
Retrats errants és un espectacle amb 8 creadors a l’escena, entre els quals s’inclou l’espai sonor i el disseny d’il·luminació. Tots els elements escènics (il·luminació, text, espai sonor, moviment) tenen el mateix pes i construeixen l’escena des d’una relació horitzontal en base a acords en el moment present i establint constants negociacions en viu i en directe.
El col·lectiu Group LaBolsa proposa un viatge al voltant del retrat escènic, que reflexiona sobre la sensible condició humana, la fragilitat de l’individu dins del col·lectiu i la necessitat de pertànyer a quelcom que va més enllà del que és individual.