Actualitat

3a edició d’ IN SITU, Mostra de dansa contemporània

10/12/2014

Arriba la 3a edició IN SITU – Mostra de dansa contemporània, amb la presentació de les 6 peces de creadors independents establers a Catalunya. Serà els dies 18, 19 i 20 de desembre, al Claustre de l’Arts Santa Mònica.

La tercera edició IN SITU està organitzada a partir de tres eixos principals; el primer “El cos com a medi” està integrat amb la peça de Quim Bigas APPRAISERS i la d’Amaranta Velarde Hacia una estética de la buena voluntad que es podran veure el dijous 18 de desembre. El segon eix anomenat “Explorant els límits del gènere escènic” que es podrà veure el divendres 19 de desembre, està format per la peça de Diana Gadish Lucy Live i la de María García Vera Micrología Segunda: El descenso de Facunda Volupta. Finalment el dissabte 20 de desembre tindrà lloc el tercer i últim eix anomenat “Friccions entre el moviment i el llenguatge” amb les peces de Laila Tafur Susobra i Joâo Lima amb Morder la lengua.

Enguany el comitè de selecció ha estat format per Àngels Margarit, Alex Brahim, Guillem Mont de Palol, i Vicens Mayans, i l’equip artístic d’ IN SITU: Mireia de Querol i Ariadna Estalella.

Amb la nova edició IN SITU amplia dies i propostes per apropar la dansa emergent a tothom. La mostra vol donar visibilitat, reconeixement i context a la creació independent en dansa a Catalunya. També vol ser una oportunitat per als artistes independents o col·lectius artístics per obrir el seu treball a noves experiències d’exhibició i ampliar l’accés a un públic més divers.

IN SITU ha estat finalista del Premi Dansacat 2014, proposat i decidit pels socis i sòcies de l’APdC.