Actualitat

35% de descompte per a veure “Sorolla” del Ballet Nacional de España, al Liceu

28/04/2015

Des del dia 29 d’abril fins al 6 de maig, els socis i sòcies de l’APdC podran comprar 2 entrades amb un 35% de descompte per a veure l’espectacle “Sorolla” del Ballet Nacional de España, al Gran Teatre del Liceu al mes de juliol.

Com comprar les entrades?

-Entrar aquí
-Seleccionar les localitats (descompte disponible per a localitats de les zones 1 a 5)
-Escollir el descompte “Dia de la Dansa” (si feu la compra el dia 29 d’abril)
-Escollir el descompte APdC  i validar-lo amb el promocode SOROLLA15 (si feu la compra del 30 d’abril al 6 de maig)

Les entrades també es podran comprar a les taquilles del Liceu (c/ Sant Pau, 1), de dilluns a divendres de 9.30 a 20h i els cap de setmana de 9.30 a 18h. Cal presentar el carnet de soci/a.

Sobre l’espectacle

Es podrà veure els dies 23, 24, 25 i 26 de juliol.

Sorolla és un espectacle inspirat en la col·lecció Visión de España del pintor Joaquín Sorolla, creada per encàrrec de la Hispanic Society  de Nova York l’any 1911. El pintor valencià hi va plasmar la seva visió personal d’Espanya, els seus costums i els seus balls. Un viatge  per la Península amb les danses més significatives del seu folclore, unit a altres creacions de dansa clàssica espanyola, escola bolera i flamenc. La llum, la frescor i el moviment de la pintura de Sorolla queden reflexats en la posada en escena de Franco Dragone, així com a través del disseny de vestuari de Nicolás Vaudelet i de la partitura del valencià Juan José Colomer.

Fundat fa 35 anys i amb Antonio Gades com a primer director, el Ballet Nacional de España ha evolucionat per preservar l’interès per tots els estils del ball espanyol, conjugant modernitat i tradició. Des de 2011 la companyia està dirigida per Antonio Najarro.