Actualitat

20% de descompte per a veure el Ballet de Moscú al Tívoli

06/05/2014

Els socis i sòcies de l’APdC i els Amics de la Dansa podran gaudir d’un  20% de descompte
per a veure el Ballet de Moscú al Teatre Tívoli. La promoció és vàlida per a dues entrades, i  per a les següents funcions:

-7 i 8 de maig per al Llac dels Cignes (20.30h)
-14 i 15 de maig per al Trencanous (20.30h).

La compra es pot fer a través de la web tickets.grupbalana.com/balanatickets_tivoli/ca_ES/entradas/evento/1077, un cop seleccionats els seients cal que premeu el descompte  “APDC 20%”. També podeu comprar entrades a les taquilles del teatre Tívoli (Carrer de Casp, 8. Barcelona), de dimecres a diumenge, de 17h a 20h. És necessari ensenyar el carnet abans d’entrar al recinte.

El Ballet de Moscú compleix enguany 25 anys des que el 1989 el director Timur Fayziev, solista de reconegudes companyies russes des de la seva adolescència, la posés en marxa amb l’ objectiu de difondre i contagiar la seva passió pel món del ballet. En aquesta ocasió es podran veure dues obres clau del ballet romàntic: El Llac dels Cignes (07-11 maig), i  El Trencanous (14-18 maig).