Inicio

Inicio

Boletín

RSS 2.0 RSS

Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya

Ens movem junts / Nos movemos juntos / We move together

Via Laietana, 52 - Entresòl 7a
08003 Barcelona
Tel: (+34) 93 268 24 73
Fax: (+34) 93 268 06 80
info@dansacat.org

Acceso a socios  /  ¿Nuevo socio APdC?

Usario:

Contraseña:

¿Has olvidado tu contraseña?  

Ponències del curs "Com elaborar una sol·licitud de subvenció?"

| 08/02/2010

Ponències del curs "Com elaborar una sol·licitud de subvenció?"

Del 26 al 30 de gener  va tenir lloc a La Caldera  el curs "Com elaborar una sol·licitud de subvenció", organitzat per l'APdC, amb l'objectiu d'ajudar els professionals de la dansa a l'hora de redactar les sol·licituds de subvenció. El curs, adreçat a creadors emergents que s'estan iniciant en la gestió i que no tenen recursos per a treballar amb un gestor, ha tingut un gran èxit de participació.
 
Al final d'aquesta notícia trobareu part de les ponències de les diferents classes que es van impartir, així com exemples de pressupostos, i tot seguit trobareu els diferents temes que es van abordar.

Classe 1: Què ha de contenir un dossier?
Redactar un dossier de subvenció no és una cosa senzilla, i sovint no se sap ni com començar. En aquesta primera classe s'explicarà què ha de contenir un dossier i com elaborar-ne l'índex.

Professor: Sara Potau, formada en gestió cultural i co-responsable de la gestió de les subvencions de l'APdC durant tres anys.

Classe 2: Com redactar i explicar la teva idea artística?
Explicar i redactar una idea artística té la seva complexitat , per això en aquesta sessió es donaran les claus per a explicar un projecte i que s'entengui amb claredat.

Professor: Cristina Alonso, creadora, comissaria i codirectora artística i cofundadora d'AREAtangent.

Classe 3: Pressupost
Veurem com pressupostar un projecte i definirem cada concepte i apartat. També parlarem de com utilitzar aquest pressupost a l'hora de justificar les subvencions.

Professor: Montse Prat , llicenciada en Història de l'Art i experta en gestió cultural.

Classe 4: Pla de comunicació
En aquesta última classe s'estudiarà que és el pla de comunicació, i es donarà claus per la seva correcta elaboració. 

Professor: Xènia Guirao, llicenciada en periodisme per la UAB, responsable de comunicació de l'APdC.

Más información

Los comentarios

¡No hay comentarios aun!

Publica tu comentario:

¡Si eres socio usa el acceso de socios para autentificarte!

Si no eres socio usa la autentificación normal

Usario:
Contraseña:
Nombre:
E-mail:*
Comentario:
Código de verificación (copia las letras de la imagen)*:Captcha Image

*El email no se publicará en ningún caso

Dansacat.org will watch for inappropriate content posted by users. However, it is not responsible for the opinions of the users.

 

Posts which do not comply with our rules of conduct will be deleted immediately. Dansacat.org reserves the right to select them according to its own criteria.