Dia: 26 de març de 2010
Lloc: Teatre Auditori de Sant Cugat, Pl. Centre Cultural, s/n San Cugat del Vallés (Barcelona)
Horari: 22h
Preu: 22,00 €
Telèfon: 93 590 76 90

La companyia Gelabert-Azzopardi presenta les seves noves coreografies Sense fi i Conquassabit al Teatre-Auditori de Sant Cugat.
Sense fi, amb música creada per Pascal Comelade ex professo per a aquesta obra, projecta una onada de figuracions escèniques que expressen la constitució dispersa d'un personatge (representat col·lectivament), però sense identificar si són il·lusions seves o esdeveniments del seu passat, narracions confidencials o al·lusions mítiques.
La locució més usada per Cesc Gelabert referint-se a aquesta peça és de viatge interior.
A Conquassabit, Cesc Gelabert utilitza música de Häendel. Una peça sobre l'acceleració i la quietud que no recull peces íntegres de l'autor, sinó que barreja fragments vocals i instrumentals sotmetent-les a l'imperatiu rítmic d'un pols creixent, d'un accelerando rítmic. Conquassabit s'assembla a un huracà o a
un tornat, on el temps s'agita i acaba esmicolant-se i convertit en ràfegues: conquassabit tempus («farà trossos el temps»).
El mateix dia es podrà veure l'assaig de l'espectacle, que serà gratuït i tindrà lloc a les 19h.
No hi ha comentaris encara!
Qui som? | Línies de Treball | Serveis al soci | Actualitat | Agenda | Borsa de treball i convocatòries | Directori | Recursos i documentació | Premsa
APdC © Copyright 2010 | Avís legal | Credits