Dia: 14 de maig de 2009
Lloc: Centre Cívic Barceloneta, Conreria 1-9 · 08003 Barcelona
Horari: 21.30h
Preu: 2,75 €
Telèfon: 932 563 320
E-mail: dansa@civicbarceloneta.com

PAOLO CINGOLANI
"Pasajes, historias de un microcosmos"
Creació i interpretació: Paolo Cingolani.
Pasajes és un solo de dansa on moviment, llum i música juguen de manera original. Senzillesa i complexitat, fragilitat i força d'un cos a l'espai representen l'essència de la peça. Un joc de passatge entre els oposats per explicar històries de dansa i poesia.
ERRE QUE ERRE
"Fragile"
Coreografia i interpretació: Teresa Navarrete.
Música en directe: Miguel Marin (Árbol)
A partir de la trobada entre el músic Miguel Marin (Árbol) i la coreògrafa Teresa Navarrete (Erre que erre), sorgeix aquesta peça que té com premissa essencial la improvisació. Un treball que s'adapta als espais arquitectònics on es representa, únic cada vegada, variable i camaleònic. Un apropament a l'espai "fràgil" com la idea de buit, que es construeix a partir de la música i el moviment. La incertesa del petit. L'imprevisible.
No hi ha comentaris encara!
Qui som? | Línies de Treball | Serveis al soci | Actualitat | Agenda | Borsa de treball i convocatòries | Directori | Recursos i documentació | Premsa
APdC © Copyright 2010 | Avís legal | Credits